اول از همه باید بگویم که هنوز برای شروع کار با اینستاگرام دیر نیست و ارزشش را دارد، حتی اگر شکست خوردید، آن را امتحان کنید. اگرچه یک میلیارد کاربر اینستاگرام تنها تعداد انگشت شماری از قدرت اپلیکیشن را نشان می دهند، اما افراد بازاری هنوز در بازار به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند.
این امر در اینستاگرام به راحتی امکان پذیر است. از آنجایی که اینستاگرام به ارائه آپشن های جدید و خاص در زمینه کسبوکار فعالیت دارد، ممکن است هرگز زمانی بهتر از اکنون برای آغاز و ساخت یک حساب کاربری در این پلتفرم وجود نداشته باشد. این پلتفرم مختص برند خاصی نیست و هرکسی می تواند از آن استفاده کند و این مهم ترین امتیاز استفاده از اینستاگرام است. از طریق افزایش فالوور و یا استفاده از پنل فالوور میتوانید به رشد بالایی دست پیدا کنید.
اگر شما صاحب یک فروشگاه مجازی و آنلاین هستید و یا یک بیزینس بزرگ در اینستاگرام دارید، برای موفق شدن در این پلتفرم همواره باید با موانع پیش رو آن آشنا باشید. حالا باید دانست که چگونه از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده کنیم؟ در ابتدای کار، استفاده از اینستاگرام برای درآمدزایی بسیار سخت و پراسترس می باشد. شما برای داشتن یک کسب و کار موفق باید همواره صبور و فعال عمل کنید.
شاید اولین سوالی که به ذهن شما می رسد این باشد؛ چه پستی در پیج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتی با خود فکر می کنید چرا دیگران پست های من را لایک نمی کنند؟ باید بدانید در ابتدای کار این نگرش برای تمامی صاحبان حساب به وجود می آید. اما نترسید زیرا به علت آپدیت های زیاد اینستاگرام، راه های جذب فالوور و مشتری از قبل آسانتر شده است. اما باید بدانید که همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد.
در این مقاله نه تنها نکاتی اساسی در مورد نحوه شروع استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار به شما ارائه کرده ایم، بلکه راه هایی برای جذب فالوورهای بیشتری که پست های اینستاگرام شما را دنبال می کنند را نیز در اختیار شما قرار می دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.
حتما این نکته را در نظر داشته باشید، تا زمانیکه شما این قسمت را کامل نکنید قادر نخواهید بود در اینستاگرام فعالیت کنید. اگرچه روش خاصی برای نوشتن بهترین پروفایل اینستاگرام وجود ندارد. این نکات برای بهترین راه برای نمایش نمایه شما مفید خواهد بود.
به خاطر داشته باشید که هنگام ایجاد پروفایل خود فضای زیادی برای خلاقیت خواهید داشت.
تبدیل حساب کاربری خود به یک حساب بیزینسی فعال در اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه به حساب می آید، به خصوص اگر شما دارای یک موقعیت فیزیکی برای کسب و کار خود باشید. نمایه های کسب و کار نمایه هایی هستند که هم اطلاعات خاصی اعم از شماره تماس، آدرس را می توانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا در صورت نیاز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.
فالوورهای هدف خود را پیدا کنید.
در اینستاگرام کاربران زیادی مشغول به فعالیت می باشند. با وجود این کاربران احتمالاً ماندن در این پلتفرم نبرد سختی برای شما خواهد بود. واقعیت: برای موفقیت به میلیون ها فالوور در اینستاگرام نیاز ندارید. به جای اینکه نگران داشتن فالوورهای زیاد باشید، ذهنیت «قبیله ای» را برای صفحه تجاری اینستاگرام خود انتخاب کنید.
از افراد کمی شروع کنید. سعی کنید با مردم ارتباط برقرار کنید. با آنها بصورت تک به تک به تعامل بپردازید. به طور کلی سعی کنید خودتان از تعداد کمی افراد شروع به جمع آوری تعداد بیشتری فالوور بکنید.
اشتباه نکنید: اینستاگرام پلتفرمی نیست که اگر آن را بسازید، مشتریان شما به سراغ شما بیایند. در اینستاگرام شرکت های بزرگ یا کوچک باید نه تنها روی صفحاتی که به آنها علاقه دارند، بلکه روی صفحاتی که عضوی از مخاطبان خود هستند نیز باید تمرکز کنند.
و اما چطور باید این کار را بکنیم؟ کجا می توانیم مخاطبان خود را پیدا کنیم؟
هشتگ ها عموما در اینستاگرام به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن فالوورها و برندها عمل می کنند. این چرخه ها هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان مشاغل کار می کنند. تکرار می کنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهید.
به عنوان مثال، هشتگ beauty# یک هشتگ بسیار بزرگ است که صدها میلیون پست در آن قرار دارند. یک برند لوازم آرایشی به جای انتخاب هشتگ های شلوغ، می تواند مشتریان خود را در میان هشتگ های تخصصی تر و کم جمعیت تر پیدا کند.
برای انجام اینکار می توانید از پنل اینستاگرام mrfollower نیز استفاده کنید. در این پنل می توانید با استفاده از فالوورهای فعال و واقعی به کسب و کار خود رونق ببخشید.
مدیریت فعالیت در اینستاگرام
راه اندازی اینستاگرام یک فعالیت تمام وقت برای کسب و کار شما نیست. محاسبه بازدهی در دیگر رسانه های اجتماعی با اینستاگرام با هم تفاوتی ندارد.
با انجام مراحل بالا و همچنین ایجاد یک تقویم دقیق محتوایی، مطمئناً کار شما آسانتر می شود و در زمان شما نیز صرفه جویی می شود. شما باید درک روشنی از زمان ارسال پست در این پلتفرم داشته باشید. گذاشتن محتوا در زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، تعامل را به حداکثر میرساند. به علاوه، با داشتن یک برنامه ریزی عالی، دیگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اینستاگرام اختصاص ندهید.
یکی از بهترین راه های جذب و ماندگاری فالوورها نوشتن داستان در کپشن و یا استوری می باشد. شما می توانید از طریق انتشار محتوا و عکس های خود یک داستان جالب برای کاربران خود بسازید. با جلب نظر مخاطبان می توانید تعامل بالاتری را نیز کسب کنید.
البته در این بین هستند مجموعه هایی که به خدمات دهی به افراد شاغل در حوزه اینستاگرام میپردازند که میتوان به 3 مجموعه زیر اشاره کرد.
https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html
https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home
https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/
https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt
https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05
https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755
اصطلاح «حسن نیت» که در گذشته به عنوان حق تجارت بین تجار و بازاریان شناخته می شد، حقی است که قانونگذار برای مستأجران اماکن تجاری وضع کرده است. طبق قانون سرقفلی با اجاره ماهانه متفاوت است و تقاضای سرقفلی شرایط و ضوابط خاصی دارد. قبل از بررسی شرایط ادعای سرقفلی، ضروری است ابتدا با انواع سرقفلی آشنا شویم.
1. سرقفلی واقعی: سرقفلی واقعی زمانی تعیین می شود که ملک تجاری تأسیس شود و مالک بدون توجه به نوع تجارت، حق سرقفلی را به مستأجر اختصاص دهد. این نوع سرقفلی با تسهیلات ملک تجاری همراه بوده و مبلغ واقعی سرقفلی در مدت اجاره از مستاجر دریافت خواهد شد.
2. سرقفلی فرضی: این نوع سرقفلی در واقع حق کسب و پیشه است که در نهایت موجب شهرت و افزایش اعتبار برای اموال تجاری می شود. لازم به ذکر است که حق سرقفلی مجازی در قانون موجر و مستاجر مصوب 1355 مشخص نشده است.
3. انتقال سرقفلی با سند ساده: این نوع انتقال سرقفلی در بین دلالان بسیار متداول است و قرارداد اجاره بین مالک و مستاجر به صورت دستی تنظیم و یا به صورت چاپی در شرکت ها ارائه می شود.
4. انتقال سرقفلی با سند رسمی: این نوع انتقال سرقفلی بین صاحب اماکن تجاری و مستاجر رسما و در دفترخانه اسناد رسمی صورت می گیرد. طبق این سند رسمی، در صورت ادعای حسن نیت مستاجر، انتقال سرقفلی رسما انجام می شود.
5. چگونه ادعای شهرت کنیم
6. برای مطالبه سرقفلی طبق قانون روابط موجر و مستاجر مصوب 1376 به این موضوع رسیدگی می شود. به این ترتیب اگر موجر با حکم تخلیه اقدام به تخلیه ملک کند در این صورت اگر مستاجر بخواهد سرقفلی داشته باشد. می تواند در زمان ارائه دادخواست تخلیه یا پس از آن از صاحبخانه درخواست سرقفلی کند. . در این صورت در جلسه دادگاه میزان سرقفلی به نرخ روز محاسبه می شود و مالک موظف به پرداخت این مبلغ می باشد. در این دعاوی مستاجر خواهان و مالک ملک مدعی علیه است.
7. شرایط دعوی و دعاوی حسن نیت
8. عقد مبتنی بر حق سرقفلی مبتنی بر رضایت مستأجر و صاحب مال است. سرقفلی مربوط به اجاره املاک تجاری است و هیچکس نمی تواند برای املاک مسکونی و اداری سرقفلی در نظر بگیرد. شرایط اقامه دعوی و مطالبه سرقفلی به شرح زیر است:
https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/11/blog-post_11.html
https://sites.google.com/view/asfuh-gyie-gdfgi-fok-gifh-goe/home
https://faheemkhatri4.weebly.com/home/9035552
https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post496345983/
https://app.box.com/s/o3g70hyocwsry5nwc0n1ghp476p1pc3b
https://telegra.ph/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-11-12
https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/1a9646b90c2
https://www.pearltrees.com/lebocod6/item482261272
https://successful-desert-bca.notion.site/bb2b2f6c043d43559f23915c1143f577
https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/11/-/2340535
https://writeupcafe.com/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/
https://all4webs.com/faheemkhatri4/ufgulg.htm?13856=51638